מדריך למתחילים | שיווק שותפים לסטודנטים

מדריך למתחילים שיווק שותפים לסטודנטים

בקריאה של 5 – דקות, גם אתם תבינו מה החשיבות של לוגו.

פוסט – שיווק שותפים

מה זה בכלל שיווק שותפים?

מה זה בעצם ההגדרה של שיווק שותפים? זו היכולת ליצור שיתוף פעולה בין אתר אינרטנט לעסקים מסויימים בשביל לקדם מוצר, רעיון או שירות, השותפים שנרשמים להצעה כזו או אחרת מקבלת עמלות בכל פעם שיש מכירה דרך קישור שהם פרסמו לקישור הזה קוראים קישור שותף) זהו קישור יחודי שדרכו רשת השותפים יודעת שהמכירה הגיעה דרכנו. העלויות של תוכניות אלו הן מאוד זולות ולכן קל מאוד למצוא המון תוכניות שותפים ברחבי הרשת, והן הפכו להיות המוקד הראשי למכירות ברשת, הרעיון שעומד מאחורי כל תוכנית שותפים הוא שיתוף פעולה בין המשווקים להחברות (המפרסמים) כאשר המפרסם משלם רק בעבור הצלחות (מכירות). ישנם המון דרכים ושיטות ליצור תוכנית שותפים כגון: קישורים, באנרים,קוד מעקב ועוד.

איזה סוגים של תוכניות שותפים קיימות?

ישנם מספר פלטפורמות בסיסיות של תוכניות שותפים:
  •  CPM- עלות לאלף הופעות, חשיפה על ידי באנר בדף תעבורה גבוה.
  •  PER CLICK- סוג זה של תוכנית שיתופים ידועה בשל השימוש בו על ידי Google AdWords. הרעיון שעומד מאחורי תוכנית זו הוא תשלום עמלה לשותפים עבור כל מבקר ייחודי שלוחץ על הקישור.
  • מכירה- מערכת תשלום עמלה לשותפים עבור כל מכירה שמתבצעת מאתרו. בדרך כלל קביעת התשלום נקבעת מראש על ידי אחוז קבוע בהתאם לערכו של המוצר.
  • לידים- תשלום לשותפים שלך עבור כל לקוח שמשאיר במערכת כתובת מייל או מידע חיוני אחר. ההפניות הללו עלולות להוביל למכירות בעתיד.
  • תמיכה חוזרת- אם המוצר כולל חיוב חוזר כגון תשלום חודשי או מנוי שנתי, אפשרי לעבוד על בסיס תמיכה חוזרת כלומר, תשלום אחוז מהמכירה בכול פעם שהלקוח משלם.

איך עובדת תוכנית שותפים?

כל אחד יכול להתחיל לעסוק בשיווק שותפים, לפני שנתחיל לשוק חשוב לדעת שהתהליך לוקח זמן ולא קורה בן רגע, לכן יקח זמן עד שנראה תוצאות בפועל, אנחנו צריכים לבחור נישה מסויימת ומילות מפתח על מנת להגיע להצלחה של ההצעות שלנו ושיפור המיקום שלנו במנועי החיפוש של גוגל. בעולם האינרטנט שיווק שותפים יכול להיות כלי מעולה למינוף העסק שלנו מכיוון שזה נותן לך זמן להתעסק בשירות לקוחות וקידום המוצר שלנו, ברגע שנגדיר את תוכנית השותפים שלנו נוכל לפנות לאתרים ולמפרסים כדי שיקדמו את המוצרים שלנו, ככה נוכל להגדיל רווחים ממכירות ולקוחות לעסק.

איך אני בתור סטודנט יכול להשתמש בזה?

אני יודע מה אתם תגידו יש לי עבודות יש לי פרוייקים ואני יודע גם אני הייתי סטודנט ומבין את הלחץ שמופעל כליכם, כל היופי בשיווק שותפים שלא צריך להשקיע יותר מכמה שעות ביום כדי להתחיל לקדם את ההצעות שלכם, ניתן לפרסם הצעות בפייסבוק, פורומים ואתרים, וזה לוקח בדיוק כמה דקות. גם ככה המשכורת של סטודנטים היא לא גובהה את זה אנחנו יודעים, אם יש לנו את היכולת להכניס עוד כמה שקלים בחודש בצורה פסיבית ללא מאמץ אז למה לא? כל מה שעליכם לעשות זה פשוט מאוד, הירשמו לתוכנית שותפים שאתם אוהבים לדוגמא : אייביי אמזון או אליאקספס. הפיקו לכם קישור שותף והתחילו לפרסם הצעות. זה רק נשמע מפוצץ אבל זה, האמת זה גם פשוט מאוד, החלק הטכני הוא החלק הכי קל, החלק של השיווק הוא החלק המשמעותי ואני תכף אתן עליו דגש, אבל קודם הנה כמה רשתות שותפים שאתם יכולים להירשם אליהם.

איך אני משווק את ההצעות שלי?

הטריק הגדול ביותר בשיווק שותפים זה לא להירשם לרשתות שותפים ולהפיק קישור שותף זה כל אחד יכול לעשות, המטרה היא לדעת איך למכור את המוצר אותו אנחנו משווקים, כמתחילים לכתוב על מוצר ולהציג אותו למשתמש , חשוב לתת דגש על הנעה לפעולה, לגרום למשתמש ללחוץ על הקישור שלנו, להפעיל אצלו רגש מסויים, משהו שיגע בו והוא יכול להתחבר אליו, זה יכול להיות פחדים חששות,אמונות,חלומות ועוד. חפשו מקומות לפרסם בהם את ההצעות שלכם שקשורות לנישה בה אתם עוסקים, אם אתם מפרסמים מוצרים של מחנאות אל תשימו קישור שותף שלכם באתר תמיכה לאופניים, הרי זה לא קהל היעד שלכם וזה לא מעניין אותם בכלל.

לסיכום

נכון אולי לא תתעשרו מלעשות שיווק שותפים, אבל בהחלט תוכלו לייצר מזה הכנסה פסיבית שתעזור לכם לשפר את האיכות חיים שלכם בצורה משמעותית, ותוכלו להרשות לעצמכם דברים נוספים, תשתמשו במדריכים שנתתי לכם במהלך הכתבה הזו כדי למנף את ההצעות שלכם ולהרוויח עוד כסף. בהצלחה 🙂
פוסטים נוספים
מוקאפ פיתוח אתרים

עיצוב ומיתוג עסקי

עיצוב ומיתוג עסקי הוא שלב העיצוב הראשוני והחשוב ביותר.באצם הוא האפיון הראשון של בעל העסק

שתפו את הפוסט

דרגו את הפוסט

5/5