קופירייטר ותוכן

בשביל לעניין בצורה הכי מהירה וטובה את הלקוח עם דגש להנעה לפעולה חשוב איכות התוכן שהקופירייטר רושם.

דגשים לכתיבת תוכן טוב:

1.כמות מילים
2. סוגי תוכן
3. חזרות על ביטויים חשובים
4. הוצאת לינקים חיצונים
5. איכות התוכן

לעוד מידע בנושא לעמוד פוסטים

כתיבת קופי ותוכן לרשתות חברתיות

כתיבת תכנים

אם תשאל דייג מקצועי מהו הדבר החשוב ביותר למסע דיג מוצלח, הוא מייד יענה לך בלי שום ספק שחוץ מים או נהר מוצלח – הדבר החשוב ביותר הוא פיתיון טוב.

אם תשים בקצה החכה שלך פיתיון מצוין אתה תהיה מלך הדייגים.

זהו בדיוק המצב גם בעולם הווירטואלי- במנועי החיפוש באינטרנט או ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם או טיק-טוק, אם תדע לחפש בצורה נכונה אתה תמצא את מה שתחפש.

לצורך הדוגמא, בואו ונחשוב לרגע, שהאינטרנט הוא כמו הים, ואני מעוניין לתפוס במקום דגים – את החנות או המוצר שהכי מעניינים אותי – אם אדע כיצד להשתמש במנוע החיפוש (או בעצם בחכה בהשאלה מהמשל שלנו) באופן נכון, מקצועי ומדוייק אגיע לתוצאות הטובות ביותר בעבורי!

 

כך עובדים הדברים גם בכיוון ההפוך, זאת אומרת מצד המשווק/המוכר.
בעבר כל מוכר הסתפק בחנות הפיסית שלו ובקהל הלקוחות הקרובים אליו.
אם ליוסי היתה חנות למוצרי חשמל בכפר סבא הוא היה מסדר בה חלון ראווה יפה ותולה מודעות ברחובות הקרובים ומקווה שכמה שיותר אנשים מהאיזור יגיעו.
בימינו ליוסי כבר יש חנות באינטרנט בה הוא מוכר את כל המוצרים שהוא מוכר (ומאפסן) בחנות המציאותית שלו.
כך הוא יכול לשווק את המוצרים שלו ללקוחות מכל רחבי הארץ – והעולם!
מעבר לכך בחנות שלו הקיימת כאתר באינטרנט הוא יכול לשווק את מוצריו ולעדכן מבצעים והנחות מעת לעת-בכל יום ויום.
לחנות המתפקדת כאתר באינטרנט יש מספר היבטים חשובים שצריך לקחת בחשבון על מנת להגיע לקהל יעד רחב ככל הניתן ולמקסם את רמת המכירות וההכנסות של החברה.

בעמודים הקודמים הסברנו את חשיבותם של מספר גורמים – כמו למשל רמת האתר מבחינה תפקודית ומקצועית, לוגו מתוכנן היטב, פרופורציות נכונות של האלמנטים השונים המופיעים בדף, שימוש ברקעים, צבעים ופונטים מתאימים ועוד ועוד.
מעבר לכל הפרטים האסתטיים, הוויזואליים והמקצועיים יש חשיבות רבה ביותר לרמת התוכן שתופיע באתר.
ולא רק מההיבט והחשיבות הספרותית והאסתטית – ישנה חשיבות עצומה ומכרעת לכל התכנים שתעלו לאתר משום שבהתאם לכך תושפע רמת החשיפה שלכם לקהל הצרכנים.

על ידי שימוש מדוייק בטקסטים שיתארו באופן המקצועי והטוב ביותר את החנות או המוצר שלכם-
תוכלו לגרום לכך שתופיעו ראשונים בכל מנועי החיפוש ברשת האינטרנט או ברשתות החברתיות.
אנו נאתר יחד אתכם את המושגים אשר ייגרמו למוצרים שלכם להופיע יותר ויותר בכל חיפוש ברשתות- ונערוך עבורכם תוכן אשר יתאר אתכם באופן המיטבי ביותר – על מנת שכל מי שמחפש מוצר שאתם מעוניינים למכור – יגיע בחיפוש שלו קודם כל אליכם!
אנו נגרום למוצר שלכם להופיע ראשון בכל מנועי החיפוש, ונפיץ ונטרגט אתכם למאות אלפי לקוחות רלוונטיים ברשתות החברתיות השונות באופן יומיומי.