פתחתם באופן רשמי את העסק? השלב הבא אחרי פתיחת העסק יהיה להתחיל למתג את העסק בצורה הנכונה. על מנת שתוכלו למתג את העסק כמו שצריך יהיה עליכם לעצב לוגו. עיצוב לוגואים זה עניין בסיסי, כזה שכל עסק נדרש להתמודד איתו לפחות פעם אחת. ישנם בעלי עסקים שמחליפים את הלוגו של העסק אחת לכמה שנים, כל זאת כדי להכניס דם חדש. אז מה אתם צריכים לדעת על עיצוב לוגו בצורה נכונה? האמת היא שיש המון דברים שצריך לקחת אותם בחשבון. החלטנו לתת לכם 4 טיפים מנצחים שיסייעו לכם לעצב לוגו כמו מקצוענים. גם אם בחרתם מעצב לעיצוב הלוגו, יהיה עליכם לוודא כי הפרמטרים האלה מיושמים הלכה למעשה.

קחו השראה מלוגואים אחרים

מי אמר שאתם לא יכולים לקחת השראה מכל מיני לוגואים שונים? מוטב כי הלוגואים יהיו לוגואים של עסקים שלא קשורים לתחום שלכם. על ידי לקיחת השראה מלוגואים אחרים תוכלו לדעת פחות או יותר מה תרצו להשיג. בו בזמן אסור לשכוח כי ישנה חובה להכניס אל תוך הלוגו משהו אישי משלכם. לא תוכלו לעצב לוגו זהה ללוגו של עסק אחר כי זה עשוי להתפרש בצורה פחות טובה. עיצוב גרפי לוגואים מביא איתו מלאכת מחשבת של ממש, אך לקיחת השראה מאפשר בסיס מעולה. מכאן יהיה אפשר להתקדם לכל מיני כיוונים שונים בהתאם לסוג העסק.

לא חובה לעשות לוגו מסובך

ישנם עסקים שמכינים לוגואים מסובכים, כאלה שקשה להבין את המהות העומדת מאחוריהם. על מנת שתוכלו לפצח את העניין יהיה עליכם לעצב לוגו שיהיה קל להבין את מטרתו. על סמך הלוגו ישנה חשיבות להבין אילו שירותים העסק מספק. עיצוב לוגואים פשוטים מביא איתו ברוב המקרים את מבוקשכם. אם תלכו על לוגו מסובך קחו בחשבון כי מדובר על סיכון שלא תמיד ישתלם. הדוגמה הכי טובה לכך היא בחינת הלוגואים של כל החברות הגדולות בעולם. רוב החברות עיצבו לעצמן לוגו פשוט שהפך להיות מוכר בכל בית ובכל מקום שאליו אתם הולכים להגיע.

צבעים בולטים שאי אפשר לפספס

בעת עיצוב לוגואים לעסקים יהיה עליכם לזכור כי ישנו צורך לבלוט. כאשר רואים את הלוגו מרחוק הוא אמור לתפוס את העין של כל מי שנמצא בסביבה. מה שאנו מציעים לכם לעשות זה לבחור צבעים שאף אחד לא יכול לפספס אותם. הצבעים צריכים להיות מספיק דומיננטיים כדי שאף לוגו אחר לא יאפיל עליהם. קחו את הזמן לבחור צבעים שאמורים לספק את הסחורה הזאת. בו בזמן נדגיש כי השילוב בין הצבעים חייב להיות טבעי, כזה שלא יראה מוזר בעין. מרבית הלוגואים מגיעים עם כמה צבעים, נדיר לראות לוגו שיש לו רק צבע אחד.

הביאו את עצמכם אל תוך הלוגו

פניתם לאיש מקצוע שמציע עיצוב גרפי לוגואים? חשוב שתהיו נוכחים לכל אורך תהליך העיצוב כדי להביא את עצמכם לידיי ביטוי. הלוגו חייב להראות מי עומד מאחורי העסק, כך שאנשים ירצו לפנות אליכם בזכות הלוגו. רושם ראשוני טוב הוא זה שיעשה את ההבדל בין הצלחה לבין כישלון. השאיפה שלכם תהיה כי כל מי שיראה את הלוגו יבין מיד כי העסק שלכם מביא איתו משהו מיוחד. תחשבו איך בצורה או בשילוב של הצבעים אתם מעבירים את המסר שאותו אתם רוצים להעביר באמצעותו. הלוגו ברוב המקרים יהיה הדבר הראשון שאותו הלקוחות רואים עוד לפני שהם בכלל פונים אליכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *